My great great week

Japjap! Kan börja berätta hur veckan varit då~
Måndag så var det en vanlig skoldag. Fast vår svenska lektion blev inställd för några personer (10 st), för vi skulle redovisa en annan dag. Efter naturkunskapen slutade, kl 13 ungefär, så gick jag och en till och satte och i ett grupprum och arbetade med vår redovisning, vi satt och gjorde det hela tiden... hela vår håltimma, men vi blev iaf klara. Sen hade vi matte 15.15 fraaaam till 16.40. Skoj?... fukk that shit.
Men en positiv grej är att IDAG var vi LEDIGA!!!!! Så jag satt hemma hela dagen och dog. Nej men... jag har ingen aning vad jag har gjort ens... har pluggat lite japanska och övat på min svenska redovisning. Har både japanska prov och svenska redovisningen imorgon, good luck for me~
torsdag kommer det nog bli lite kul för mig ändå~ Klassen ska besöka tingsrätten; jag och 5 till ska besöka fallet ''angående stöld mm''. Ska kanske bli intressant?? Och efter det slutar vi~~
På fredag händer inget speciellt... tror jag... om jag inte nu missat något... vilket jag inte hoppas hehe. Men japp, så ser veckan ut då, sen nästa vecka är det SPORTLOV!!!! I AM SO HAPPY LAPPY!!!!
Hoppas ni får en awesome dag! och vecka! Ha det gött!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback