We are one! We are EXO!

Nu till den bästa av dom alla: EXO. ''We are one! We are EXO!'' - they are the BEST!!!!!
Det här nya bandet är gudar!! Hela EXO består av 12 killar; dom har delat upp sig, så att hälften är EXO K(sjunger på korenska) och EXO M(sjunger på kinesiska). Det var skit länge sen, som min kompis bad mig att lyssna på dom, där hon länkade mig deras låt History med EXO K; min reaktion var lite meeh, den var bra, sen bestämde jag mig för att lyssna på EXO Ms version, och jag blev DIREKT kär i Tao (en i EXO M), det var så mitt beroende började, lol. Det här är en relativ ny band, dom har precis gjort sin debut(ohmygoditwasawesome).
Mina absoluta favoriter är just Tao(den yngsta) och Kris(ledarn för EXO M). Freaking god~~ Sen älskar jag dom andra också!!! Men just dom här två, mhhhh, gudar~~

Låten nedan är deras nyaste, Mama. ÄLSKAR den här skiten!!! Älskar att, på alla deras videos, får man se alla 12 medlemmar ngn gång, gah dör <3 faaaq, this band iz amazing!! deras låt är en drog seriöst.
Låten nedan är den korenska versionen på Mama(deras nya låt), älskar story rösten ibörjan~~ gah dör.



Sen tänkte jag också att jag kan lika gärna länka deras andra låt; History, fast nu får ni se med dom andra 6 medlemmarna, alltså EXO M (ovan fick ni se exo k). Herregud va man älskar alla medlemmar <3 Kan peka ut Tao, ibörjan av videoklippet nedan, där dom visar alla 6 medlemmar, Tao är den SISTA som visas innan alla 12 visar oss ryggen. Det var just DÄR, som jag blev: O_O hahahahah


Sen älskar jag att alla är så ungaaa <3 Jag tror Tao (som är yngst) är ett år äldre än mig, alltså 18/19 god, I'm so happy. They, here, are my love (fast jag kommer alltid älska Super Junior liiiiite mera) hehehe.


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback