nu'est - face

Nytt band, hade rekomenderat den här till en i japanskan - hon älskade den. Hoppas att andra här också gör det. Det här nya bandet Nu'est är så jäkla gulliga!!! Ren (han som är blond, ser ut som en tjej.... han ser så mkt sötare ut än mig, serisöt!!!!), han är så...dödssöt!!!! Fast min favorit är JR~~~
Älskar den här låten, älskar det här bandet, och älskar den här videoklippet. Och omg, vid 1:25 - jag ÄLSKAR Ren!! Och hans skor! och hans dance move!! faaaaaq, this is so good~~



Glömde påpeka, att personerna i det här bandet, är bara 16 år.
... Jag är glad att jag bara är ett år äldre, annars skulle man bli en pedofil ;3; XD Men hahahah seriöst, så jäkla unga, och redan så duktiga och hewta, och awusome~~


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback