herregud det finns så mycket att fangirla ♥

EXO har släppt sin nya låt, omg dööör. Älskar det här bandet. Först blir man kär i deras History (tack Anna sötnosan!) och sen igår släpper dom den här underbaraste Mama, är-så-jäkla-fangirlig-av-mig♥
Careless Careless
Shoot anonymous Anonymous
Heartless Mindless
No one who care about me

Jag kan länka deras låtar lite senare, orkar inte just nu, fufufu. Mitt internet segar allt för mkt. Deras MVs är också så jäkla bra. I love EXO-K and EXO-M, and specially Tao and Kris ♥

Kommentarer
Postat av: Suuki

sv; Haha, sitter mest och droolar.. hatar dock redan huvudkaraktären eftersom hon som är så idiotisk får alla killar.. sob



Om det var en shounen-ai skulle jag dö.. man kan göra så mycket heta pairings med dem.. dör

QwQ

2012-04-08 @ 22:17:04
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback