Min sköna och goa dag



Vi åkte ut från huset kl 10.30 ut från min systers hus med bilen, för att söka efter en bra parkerings plats. Vi anländer till lissebergs parkeringsplats, det är ganska fullt. Men vi hittar ändå en parkering snabbt och enkelt. Sen visar det sig att min syster glömde hennes väska hemma hos sig... så hon tog bussen hem för att hämta. Jag fick betala i P-automat grejen. Sen fick jag vandra runt i en timma.
Sen kom mit syster och vi bestämmer oss att gå mot bokmässan, när vi kommer fram är det MASSOR med folk överallt. Sen så ser vi att det är världens längsta kö in... Det såg ut som att vara en timmas kö ungefär. Min syster är påväg att gå längst bak i kön, och jag får typ panik, hatar verkligen köer! Sen plötsligt hör jag hur några ropar på mitt namn. Jag ser två kompisar som ropar på mig, dom säger att jag och min syster ska stå med dem, för att komma in snabbare, lol. Så vi fick stå i kön i ca 5 minuter, sen var vi inne. :D

När vi kom in, så gick vi runt och kolla efter böcker. Jag stod ett tag och kollade igenom alla manga böcker. Sen filmer, sen några random böcker. Sen skulle min syster på toa, så jag stod vid barnboks avdelningen. Plötsligt kommer Dogge Doggelito fram till mig och ger mig en bok (som han skrivit), och säger att jag ska ta o läsa den medan jag står där, lol. Han är väldigt bra på att få andra människor att köpa hans böcker hahah. Sen ser jag mina två kompisar igen, snackar med dem en stund. Sen plötsligt ser jag en smurf(stor,blå, helt enkelt klädd i smurf dräkt). Smurfen sträcker ut armarna, och jag ger den snabbt en stor kram. Sen efteråt så ber jag min kompis att ta kort på mig och smurfen. Sen krama smurfen mig på det fotot, jag är lycklig!!! lolol.
Efter det stack mina kompisar, sen kom min syster. Jag gav henne min mobil, sen krama jag om Dogge och så tog syrran ett foto också. Efter det gick vi typ 15 meter, och sen såg vi Dolph Lundgren. Jag tog några bilder på honom, fatta att jag stod typ 2 meter ifrån Dolph! hHAhaha omg

Efter allt det, gick vi runt ett tag, sen bestämde vi oss att gå ut, in till Lisseberg och ta en sväng där. Vi spelade några grejer, sen efteråt så vann vi stjärnvinnst ballerina. Vi drar mot hemmet. Påvägen hem bestämmer vi oss att köpa thai mat. Så vi stannar och gör det. Sen så bestämmer vi oss att hyra 3 filmer också. Ungefär vid 18 - 19 tiden var vi hemma. Jag är nöjd och glad, har massor med sköna foton! Det här var en skön dag! Exakt vad jag behövde! Jag älskade smurfen, sen så var Dogge hur skön som helst, hahah.



Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback