Lucky Dog 1 Blast



Omomgomggm!!! Fangasm!!!
Jag läste nyss en ny manga som kommit ut; Lucky Dog 1 Blast, änsålänge finns de ba 1 chapter.
Jag ÄLSKAR den!!!! Jag seriöst älskar allt med den just nu!! Älskar tecknarstilen, älskar karaktärerna på bilden ovanför, älskar att dom är maffia, och ÄLSKAR att dom ska fly från ett fängelse, ÄLSKAR HELA IDÉEN!!!

Handling:
Gian Carlo Bourbon Del Monte, en ung vanlig medlem från maffia gruppen CR-5, med smeknamet ''Lycky Dog'', pga sin otroliga turhet. Hans nuvarande situation är att han sitter i fängelse. Samtidigt i samma fängelse sitter fyra stycken unga maffia ledare från CR-5 inlåsta också. Plötsligt en dag får alla ett brev från utifrån, från den högsta chefen av CR-5, där det står att Gian ska planera ett ''jail break'' med de andra 4 ledare, och om han lyckas, blir han göst rankad chef.

[ Kan påpeka att, på bilden ovanför, killen i mitten med blont hår är Gian, och dom andra 4 killarna är ledarna, alla är så snyggishaaaaaa att jag dööööör..!!]

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback