Lucky Dog 1 Blast



Jag har precis läst den andra kapitlet av Lucky Dog. Jag har fastnat för den här mangan ännu mer! Jag älskar verkligen tecknarstilen, och så älskar karaktärerna! Ser fram emot nästa kapitel.
Jag börja söka efter lite mer ''detaljer'' kring den här mangan, och det visar sig att mangan kommer från spelet Lucky Dog, som är BL (boys love) spel, vilket ser skit bra ut! Suck... jag önskar jag kunde äga det spelet och speeelaaaa!!! Den såg ju riktig mysig ut!
Men för att vara ärlig vet jag inte riktigt hur jag ska reagera nu när jag vet att spelet är BL (mangan kommer förmodligen också bli BL), jag som inte har läst ngt om vänskap bland killar på länge! Jag har en sån där konstig...fetisch, där jag gillar killars vänskaps sins emellan.. lmao xD


För er som inte minns mitt gamla inlägg om vad den här mangan handlar om;

Gian Carlo Bourbon Del Monte, en ung vanlig medlem från maffia gruppen CR-5, med smeknamet ''Lycky Dog'', pga sin otroliga turhet. Hans nuvarande situation är att han sitter i fängelse. Samtidigt i samma fängelse sitter fyra stycken unga maffia ledare från CR-5 inlåsta också. Plötsligt en dag får alla ett brev från utifrån, från den högsta chefen av CR-5, där det står att Gian ska planera ett ''jail break'' med de andra 4 ledare, och om han lyckas, blir han göst rankad chef.

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback