火災 + 水を + 風力 + 地球



Random:
火災 + 水を + 風力 + 地球
(eld + vatten + vind + jord)

Har precis kommit hem från japanskan. Det var faktiskt en bra japanska lektion (min dag har faktiskt inte varit så bra annars). Hade svenska prov idag OCH japanska ''prov''.
Vet ni vad jag kom på? |D Hela den här onsdagen är jag omringad av språk...skiiiiiit bra.... Första lektionen: TYSKA, andra lektionen SVENSKA, sen lunch, tredje lekionen ENGELSKA, fjärde lektionen, efter en lång håltimma JAPANSKA. hahaha lyckat...

Nu ska jag käka något, sedan plugaa engelska, jag har engelska muntlig prov imorgon... Jag vet oftast inte vad jag ska göra med livet, ahahaha. Men efter skolan ska klassen iväg och se på Jane Eyre i bio. Det är något att se fram emot iaf.


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback