こんばんは



Idag var det studiedag för lilla mig.
Men när klockan slog 18.00 skulle jag ändå har japanska. IDag var första lektionen för mig, yaaaay. Dagen började med att gubbarna kom och jobbade vidare med våra fönster, dom kan heller ingen svenska... vilket gör saken dubbelt värre. Och dom bara åker och kommer som dom vill. Sen bara åkte dom iväg, utan att säga ngt. Efter de hörde man inget från dom. När klockan blev ungefär 15.45, kom astrid hem till mig, och vi drog sen till bussen för att åka in till stan mot den Hvitfeldska, för att lära jpnska där då. När vi gick av bussen bestämde vi oss för att fika en liten stund innan, så vi drog till 7eleven, och fika en stund. Sen vid 17.00 tiden bestämde vi oss att hitta skolan. Först valde vi att åka buss, och åkte vilse... Så vi åkte tillbaka till där vi åkte ifrån. Sen bestämde vi oss att gå istället, och det var faktiskt lättare att gå...ahahhahaha. Men vi var framme vid halv typ. Vi skulle gå in i skolan, det var stängt. Det fanns också 2 andra personer. Sen kom det en person som öppna så att vi gick in. Jag och astrid satt på en bänk och snackade tills min lektion skulle börja. Vi skulle börja, jag sa hejdå till astrid och gick in och satt mig. Jag orkar tyvärr inte skriva hur första lektionen var... Men jag kan säga såhär mycket; Läraren ser ut att vara go och rolig. Klassen ser ut att vara härlig.. ändå om jag bara snackat med 3 killar.... Sen så lärde jag mig lite nya saker idag, fast inte mycket, eftersom jag kunde redan lite av de. Men skriva fick jag faktiskt lära mig! wohooo!!! Sen slutade jag 20.00, var hemma 21.00, yaaay... fufufu
Det var allt för idag. KAKA för er som orkade läsa. Puss


Kommentarer
Postat av: anna

"KAKA för er som orkade läsa" - ge mig en kaka nu!!! du det!!!

2011-09-08 @ 10:28:01
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback