Area no Kishi - ANIME!!!!!



Som några KANSKE minns, så publicerade jag ett inlägg; 2011-06-22 @ 21:11:05, där det stod hur mycket jag älskade den här sport mangan, och hur mycket jag grät. Och idag, för ca 5 minuter sedan, fick jag reda på att det kommer bli en ANIME!!!!!!! ommmgggg!! Jag kommer sååååå grina när jag ser den animen.. asså seriöst! Nu är det bara att vänta på att mangan och animen blir tillräckligt kända så kan dom göra en ASBRA och skit SORLIG drama!!!!! Skulle verkligen ha älskat det! Jag gråter så jäkla mycket över den mangan... jag tror jag grät flera liter när jag bara kom till kapitel 5 eller något...shit asså...
Men jag är så jäkla GLAAAAD!!!! En ANIME!!!! AMG AMamamamgmgmgamgmamgmamgmamgmg!!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback