Älskar opening låten till Death Note !!




Jag har sett över ca 300 animes, kanske mer, vem vet. Jag har några jag älskar och några jag gillar mindre. Jag har mina favoriter. Men jag måste säga; även om Death Note inte är i min lista av favoriter, så är den en av de BÄSTA anime och manga jag sett och läst! Det roliga är väl att Death Note animen kan ses utav många människor (även dem som inte kollar på anime). Jag hade en kompis som kollade på den för några år sedan, vad ska jag säga? Hon älskade den!
Visst finns jdramat nu... men den kommer ALDRIG att slå orginalet... aldrig! Den här animen är unik! Visst är dramat bra och så... men animen är så MYCKET bättre! Light ser för töntig ut i dramat, (men L blev bra, faktiskt mycket bättre än animen xD i animen är han så gaaaaay...), men komigen!!!!! Light ser inte ens ond ut dramat... suck.... det stör mig som fan! Dom kunde ha tagit en bättre skådespelare för Light..
Death Note är en speciell anime, det är väldigt sällsynt att man följer en ''ond'' huvudkaraktär. Light är en av mina favorit karaktärer inom anime och manga.


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback