Naruto - Jag har hela tiden trott att Tobi var Obito, och inte Madara!

Jag tänkte blogga lite om Naruto. Som några kanske vet, så har jag slutat tycka om tröttnat på Naruto mangan och animen (men det betyder inte att jag slutat följa serien), jag tänker följa den här serien från början till slut! Jag älskade Naruto för jätte länge sedan, någon tid runt när jag gick i 6an och sådant. Jag har också följt serien hela tiden. Sedan när Shippuuden började tyckte jag att det var as coolt! Men då, under något tillfälle tyckte jag att allt blev för... mycket! Men nu idag ska jag inte prata om det där. Jag ska prata om de senaste kapitlerna, och mina tankar som jag hade LÅNGT innan.

I de senaste kapitlarna så får man se Tobi få makt och sådant. Sen så börjar han kalla sig för Madara Uchiha... Jag blev JÄTTE chockad att han kallade sig själv för Madara... jag menar...wow... Jag trodde mina tankar hade gått helt åt skogen.. Men nu på den allra senaste kapitlet så får man se att han INTE är Madara Uchiha, då börjar jag skratta; hAhahAH!!! DÅså!! Jag vet vem du är då!! xD
Jag menar... det finns så MÅNGA likheter att Tobi är OBITO UCHIHA, jag trodde sedan FÖRSTA gången jag såg Tobi att han skulle vara Obito.. men sen när den här Madara skiten kom så börja jag tro att jag har blivit helt locko... Men NU!!! Nu har jag fortfarande en chans kvar!!! Och jag tror FORTFARANDE att Tobi är Obito, lätt! Jag bara väntar på det liksom... Om han inte är Obito så blir jag besviken, och om han är Obito blir jag faktiskt också besviken, för då har jag ju haft rätt från början om att han är Obito... samma sak hände med Naruto och hans pappa. Jag visste långt innan att Minato var farsan, det såg man ju jätte snabbt! Håret och ögon och sådant. Mamman däremot blev en chock.


För er som inte läst eller sett det avsnittet med Kakashi, Obito och Rin, så har ni missat något JÄTTE stort. (För jag gillade faktiskt Obito skit mycket, och grät sönder som fan!!!!)
För er som inte vetat detta, så är Kakashis vänstra öga egentligen Obitos... SKIT SORLIGT! Om ni är en naruto fan så MÅSTE ni ha kollat på den episoden! Om ni inte har gjort det, gå och gör de nu!

Jag kan tillägga att jag kommer inte skriva något ikväll här på bloggen, klockan fem är jag på bussen till japanskan. Slutar åtta, hemma nio, ska sedan plugga Naturkunskap som jag har prov på imorgon.

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Alltså gud, att serien blivit sämre och sämre?! Tobi borde helt klart vara Obito, ja :(

Jag menar..

ObiTobiTobiTobiTobito

2011-10-18 @ 07:56:53
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback