Utada Hikaru - Hikari (Simple and Clean)



Utada Hikaru var min FÖRSTA japanska artist jag lyssna på (och min första favorit). Jag hade alla hennes låtar i min iPod(så fort jag fick min gröna iPod så har jag alltid haft hennes låtar i den). Man kan nog säga att det var först den engelska versionen av den här låten som fick mig intresserad. Men här får ni lyssna på den japanska:

Utada Hikaru - Hikari



[ Här nedan är några fler låtar med Utada som jag gillade väldigt mycket innan, hoppas någon av dessa faller er i smaken, fufufu :P ]

Utada Hikaru - Sakura DROPS



Utada Hikaru - First Live (jätte vacker låt!!!!!!)



Utada Hikaru - Can you keep a secret? (hon har verkligen så vacker röst <3)



Det var då några låtar, mer intresserad, hör av er eller sök ni själva ;PP Jag har sedan jätte länge sen tyckt om hennes låtar, dom är riktigt sköna att lyssna på. Hoppas ni hitta något ni tyckte om 8D


Kommentarer
Postat av: anna

åhh älskar dessa <3

2011-10-15 @ 22:51:40
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback