Religionsdag och Orienteringsdag



För en timma sen kom jag hem, nu har jag dushat, käkat och druckit 3 liter vatten! Mina ben, lår, axlar, rygg, FÖTTER gör såååå ont... speciellt fötterna.
För er som inte hänger med, så hade jag orientering idag. Jag sprang tillsammans med en kompis. Vi startade 12.30, och höll på till 14.30. Vi blev klara med ALLA kontroller, och vi fick MVG.
Det var fyra baner, man får en bana som man ska ta TVÅ kontroller, sen måste man springa tillbaka till början och få bana två, och osv.
Vi gjorde alla fyra baner på bara 2 timmar - vilket är ganska bra tycker jag! Och vi gick bara också, vi kanske jogga liiiiiite någon gång. Men jag är glad att det är nu över...

Innan orienteringen hade vi religionsdag i skolan, vilket var väl lite kul. Man skulle gå runt och kolla alla olika religion, men jag och kompisarna gick in till Buddhisterna, dom kunde inte svenska, så dom fick prata på engelska. Jag fick lära mig ganska mycket om hur dom har det, och dom var så glada och trevliga! Jag önska jag kunde med mina egna ögon se en riktigt buddist ställe, det skulle säkert kännas väldigt.. bra!

Det här var lite om min dag. Jag är jätte trött nu... men får inte sova! lol :D

Kommentarer
Postat av: anna

wiee mvg :D (är det i idrott då?)



sv: neeeej då! jag ska själv åka utomlands och plugga, ville egentligen till korea men då måste man kunna koreanska för att kunna plugga där xD annars ska jag till australien för det är iaf ganska nära (elr närmre än nu xD)

åk dit och plugga japanska! du får typ 80 000 av csn varje år ;) det plus ett litet extra arbete funkar väl? :) och så kan du spara nu :)



yaaay du får skriva en sanning om dig varje gång jag skriver en om mig! :D



oMG, varför går du och lägger dig så sent?! xD jag går och lägger mig halv elva men är ändå typ död när jag vaknar ... inatt måste du somna senast elva, annars kommer jag hem till dig och hemsöker dig!



(hahah varför skriver du så mkt så jag måste svara med så mkt??) xD

2011-10-04 @ 20:29:09
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

nästan att jag skriver hela uppsatser xD

2011-10-04 @ 20:29:28
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback