Just ja! Jag är tillbaka nu!



Har nu varit 2 dagar i Marsstrand i vandrahem med klassen. Det var faktiskt ganska roligt där!
Vi fick sova 3 - 4 i alla rum, med rummen precis bredvid eller framför vandras. Det var typ bara en en meters avstånd mellan rummen (det var en trån korridor). Sen när man följer korridoren kommer man till ett stort rum, med soffa tv bokhylla osv. Massor med bord och stolar och ett kök, och en trappa ner till nedre avdelningen. Så vi hade HELA övervåningen för oss själva.
Vi gjorde massor med lekar, och kollade på film. Sen så lagade vi mat (jag var med i matgruppen), diska, duka, laga frukost osv. Lekte lite mer osv. Det var faktiskt ganska roliga lekar! Sen åt vi ute i en pizzeria (jag åt kebab tallrik, mums). Sen gjorde vi massor med mer saker! Tog promenad, tipspromenad osv osv.
Det blir det enda jag kommer säga av den här lilla ''resan'', fufu. Hoppas ni hade själv bra de här senaste två dagarna! För jag hade det iallafall, teheeee

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Awesome :D

2011-10-20 @ 22:13:33
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback