Jag vill spela alla Persona spelen!



aaahh, jag vill spela alla persona spelen!!! Dom alla ser så intressanta ut!! På bilden här ovanför ser ni huvukaraktärerna för olika persona spel.
Han med lila bakrgrund är från Persona 1, han med röd bakgrund är från Persona 2, han med blå bakgrund är från Persona 3 och han med orange bakgrund är från Persona 4.
Själv så har jag bara spelat Persona 3 och 4. Jag är klar med 4an och är nära slutet på 3an, tänker spela klart under någon låååång lov... jag tror jag inte kan det den här höstlovet...men vem vet?
Jag vill så spela persona 1 och 2 !!! Om jag skulle bara äga psp så skulle jag kunna spela dom två... suck... men jag har inte ens råd just nu att köpa en enda liten psp... så pank är jag!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback