Inori ( you raise me up )



Här är en låt som många MÅSTE gilla (mohaha). Men seriöst då. Den här är den japanska låten av You Raise me Up (en jätte fin låt). Fast den här är på japanska då, vilket jag tycker låter bättre! Det låter mer... skönt! Härligt att lyssna på. Jag sitter själv här och gungar fram o tillbaka medan jag ler för mig själv, lol. Den här låten spelas i Rome & Julia animen (en skit bra anime!!!!), så för er som inte sett den, kolla!!! jag grät så mycket!!!

Inori [ You Raise me Up ] - Lena Park



Vad tyckte ni om låten? Tycker ni om den engelska eller japanska mer? Kommentera gärna :D


Kommentarer
Postat av: anna

it's beautiful :O

2011-10-23 @ 22:31:12
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback