Hunter X Hunter



Jag har precis börjat kolla på Hunter X Hunter. Igår kväll så testade jag på att kolla den nya HUnter x Hunter, som är bara en remake av orginalet. Jag surfa runt lite, sen märker jag att alla säger att man ska kolla på den orginala, och så gör jag det, jag har kommit fram till episode 11 nu, och jag säger väl... den är faktiskt helt okej! :D Visst så har jag sett bättre animes, men jag vill ändå fortsätta kolla på den här, hahah. Jag håller faktiskt på att kolla ep 11 nu, samtidigt som jag äter frukost, fufu. x3

Jag längtar INTE tills skolan börjar... vilket den gör kvart i tolv... Sen har jag bara två lektioner, ekonomi och svenska. Hahahaaaaa... och vi tänker påbörja något nytt!...guuuud va kul.. suck..

Well that was all for now. Ha en hel go dag nu! Jag bloggar nog något nytt när jag kommer hem!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback