HizuMaki's songs for You


Jag har nu bestämt mig för att ''rekomendera'' låtar, som jag själv gillar eller ha gillat. Och dom kommer tyvärr bara vara japansk musik (inte koreansk elr ngt annat). Eftersom jag har lovat en vän till mig att jag ska ''rekomendera'' några låtar här på bloggen till henne.
Jag kommer visa låtar som har all möjlig stil. Det kan gå från lugn till jätte snabb tempo. Det kan gå från rock till gammalmode klassiker grej, osv osv. Jrock, jpop osv.
Antingen så gillar ni låten och lyssnar på den, eller så väntar ni på nästa inlägg med musik och ser om ni gillar den, eftersom min smak i musik är helt blandat, kan lyssna på allt möjligt - antingen tycker jag om de eller inte. Hoppas ni ser fram emot det här :D

Kommentarer
Postat av: anna

OKEJ :D

2011-10-15 @ 21:45:35
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: MangAnime

Nice! Japansk musik är ju ändå det bästa, elelr hur? ;)

2011-10-16 @ 13:59:02
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback