Gantz Live Action Movie



Jag har nyss tagit och sett på Gantz Live Action movie. Jag tyckte filmen var skit bra faktisk! Vissa scener var väl lite mindre bra, men filmen som helhet var grym! och nu efter att ha sett slutet; (märker jag också att dom bestämmde sig för att göra en till film!!!, som redan är ute!!!). Jag tror jag kommer försöka ta och kolla på den imorgon, alltså den andra filmen: Gantz 2 perfect answer. I sooooo wanna se it!!!!! Eftersom trailern är så JÄKLA BRA!! Här nedan är trailern jag är kär i så grymt mycket, i den här trailern visar dom faktiskt scener från både 1an och 2an. Aahhhh kan knappt vänta! Hoppas att de går att se den imorgon. Jag satt ju igår och idag och kolla runt i nätet efter en bra sida att kolla på den första filmen, för överallt jag kollade så fanns det bara DUBBAT till engelska, vilket jag INTE ville ha. Men idag hitta jag japanska med sub, skit grymt! Jag blev verkligen jätte glad! Hoppas det finns sub med den andra filmen nu också..

Här nedan kan ni läsa handlingen som jag skrev för ett tag sedan (som jag skrev efter jag kollade klart animen), hope u like it, och jag hoppas ni blir intresserade över att kolla på de här filmerna :D

Ibland så är döden inte slutet. Inget slut, ingen frid, ingen vila. Istället vad man får är en stor svart boll i mitten av en tom lägenhet rum, som för narr av din död och leker med ditt liv. Berättelsen följer Kurono Kei, en ung tonåring som går till skolan, har perviga tankar och är en självisk lat person. Men allt det här förändras när Kurono blir överkörd av ett tåg och hamnar i en värld där han måste spela ett spel. En orättvis och brutal spel, där han måste kämpa för sitt liv.

Jag ser faktiskt fram emot att se del 2 av filmen! Eftersom jag tycker det är där som den riktiga actionen börjar! Där allting blir mer... spännande! Fufufufu ;P
Mina favorit karaktärer är fortfarande de tre bäste; Kei Kurono, Kato Masaru och Nishi Joichiro.


Kommentarer
Postat av: MangAnime

Waah! När jag såg trailer alltså..! Vissa karaktärer är faktiskt PRECIS som jag tänkt mig dem! Kei Kishimoto t.ex!

2011-10-08 @ 12:37:47
URL: http://manganimes.blogg.se/
Postat av: Tokyo - Love

Låter lite smått läskigt.



Sv: Mmmm.. det var supergott! Ser lite brun-gult ut när det är klart bara. haha

Tack för 'tipsen' på frågor. Ska börja lite smått på ett tipsinlägg om att bo i Japan.

2011-10-08 @ 14:46:54
URL: http://sakuradesu.blogg.se/
Postat av: anna

JAG MÅSTE SE DEN HÄR ------

2011-10-08 @ 17:59:59
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback