Dag 5 - Anime karaktär du känner att du är mest lik



Jag tycker faktiskt att jag ser massor med likheter mellan mig och Gintoki, från Gintama. Jag ser mest likheter mellan våra ''barnsliga'' sidor, lol. Han älskar att äta godis, vilket jag gör också! Sen så gillar han på något sätt jordgubbar, vilket jag gör ganska mycket också, ahahah. Gin-san läser även Shounen Jump, som jag nu för tiden har börjat läsa heeeelaaaaa tiden... lol. Han är rädd för tandläkare, det är jag också (jag blir alltid så nervös där...). Han är ganska lat, vilket han är rätt ofta, men när han väl blir seriös så tar han i allt han kan - som jag kan man nog säga. Han är rädd för spöken (jag blir BARA rädd för spöken och annat när jag ska sova...).
Sen så finns det några fler likheter, fast alla är mer små saker, som jag inte orkar ta upp xD Men jag tycker att vi är ganska lika ändå.. ahahah

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback