Dag 3 - Din första anime crush



Herregud vilka minnen! Min allra första anime crush skulle nog vara Dark från D.N.Angel. Jag blev jätte kär i honom! Efter att min syrra hade skaffat alla episodes till datorn på DnAngel, så kollade vi tillsammans på alla episodes. Efter första avsnittet, och OPENINGET, så blev jag direkt galen kär i honom. Eftersom jag inte använde någon dator i den tiden, så kunde jag bara se episoderna eller openingarna i min syrras dator, vilket jag aldrig fick göra. Men när hon ropade på mig att hon tänkte se en episode så springer jag allt jag kan för att kolla på DnAngel - och det gör jag bara för att jag vill se mer av Dark.
Jag minns hur min syrra sa att jag var så ''galen'' i Dark (hon berättade det till min bror). Och alla vi tre satt och skratta över det. Det roliga är ju att jag verkligen var galen i Dark, jag ville varje 10 minuter se en episode eller bara openinget. Jag älskade honom enormt mycket.

Jag gillar faktiskt honom fortfarande - tycker han är görhet! Jag erkänner att jag flinar lite efter att jag ser honom i openings eller någon annan stans xD Det är de roliga! Att jag aldrig tröttnar på Dark! xD He is tha maaaaaan, he is myyy maaaaaan, I love him x3

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Haha, åh Dark! ;) En gång fangirl - alltid fangirl, så är det bara helt enkelt!

2011-10-04 @ 17:34:03
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback