Dag 25 - Bästa anime skurk



Det får väl bli Vino från Baccano. Han är inte riktigt en jätte skurk.. han är mer psykisk störd på ett väldigt annorlunda sätt, och ändå älskar man honom. Han är helt grym! Han bara dödar och dödar som han vill. Haha lol. Det finns faktiskt så många ''skurkar'' som jag gillar som: Izaya från Durarara (lol han spelar ju den ''onda'' delen i serien), Takasugi från Gintama (han är HELT AWESOME), Mukuro från Katekyo Hitman Reborn, Ayanami från 07-ghost m.m. Det finns säkert några fler, fufufu.
Men om jag nu ska vara ärlig så tycker jag att Vino är på något sätt värst, värre än alla xD Jag menar... han är ju så... creepy på ett coolt sätt, lol xD och genom att kolla på klippet nedanför kommer ni inse nog varför jag tycker han är så....skurkig av sig... han torterar förfasiken en odödlig pojke.. *host* xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback