Dag 22 - Anime du önskar att du aldrig sett



Hahahahaaaaaaaa... det var faktiskt inte så jätte svårt för mig att välja. Och innan ni tror massa saker så måste jag säga: Jag tycker att Higshchool of the dead är en bra anime!!!!!! MEN! Ovan; Highschool of the dead; Drifters of the dead - den DÖDA mig. Det var liksom bara... porr... nej men seriöst...den sög totalt (tycker jag)... jag ser INGEN mening alls med den ovan... Annars tycker jag att serien hotd är bra!!! Men ovan sög röv så jäkla mycket... önska jag aldrig såg den!!! Jag önska någon kunde ha varnat mig innan jag såg den.... lol, nej men, jag skulle säker ändå kollat..och önskat att jag aldrig såg den... suck xD kanske bara jag som tycker det här nu... xD

Kommentarer
Postat av: MangAnime

JAG HÅLLER MED. Usch den var inte bra. Någonstans.

2011-10-26 @ 08:59:59
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback