Dag 20 - Favorit shoujo anime



Herregud så svårt... Jag tycker shoujo är väldigt svårt för mig nu för tiden. Jag minns att jag läste nästan BARA shoujo för några år sedan. Men nu har jag mer blivit en shounen; eftersom jag tycker att shounen har en bra berättelse och en poäng de vill visa, medan shoujo visar typiska saker som man ser om och om igen.. .suck xD Men jag känner ändå till många shoujo... men har precis ingen favorit, men om något så blir det 07-Ghost (om det är ens en shoujo? lol) och The Wallflower. the wallflower är grymt rolig anime! Jag tror jag skratta ganska mycket varje avsnitt, minns inte riktigt, fufu. och 07-ghost, den animen var grym (fast jag gillar mangan lite mer, eftersom den är fortfarande ongoing).

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Oj, såg inte sådär jätteshoujo ut faktiskt xD Men Wallflower har jag faktiskt läst lite av, den är underhållande!

2011-10-25 @ 21:48:52
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback