Dag 11 - Favorit mecha serie



Det får bli två stycken nu! Om man skulle frågat mig för 2 dagar sen så skulle jag svarat Code Geass. Men efter att jag sett klart animen Tiger & Bunny så blir det den med!
Dom här två animerna är helt magiska! Skit bra mecha animes!! Code Geass har en bra handling, spännande, djup story och mycket vacker. Slutet är sorligt som fasiken, och så älskar jag Lelouch och C.C. Tiger & Bunny är helt magisk! Den är simpel men ändå så speciell, med hjältar som kämpor mot skrukar och sådant, känns skönt med en sådan.. ''klassiker'' känsla. Jag kunde heller inte sluta kolla på avsnitten, tog och kolla avsnitt efter avsnitt när jag egentligen skulle plugga... *host host*
Jag gillar dom här två animes jätte mycket! och jag rekomenderar dom här två för er som... gillar spänning! För det har dom här två! Ganska mycket av!

Kommentarer
Postat av: MangAnime

Oj, själv har man ingen :o

2011-10-12 @ 22:47:41
URL: http://manganimes.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback