Var på bio i torsdags


Var på bio, och såg på den nya filmen Breaking Dawn. Jag är inte direkt någon fan av twiligt, har aldrig riktigt varit. Om ens något, så är jag en JÄKLIGT STORT fan av Jacob (fast snarare hans varg form LOL)- älskar seriöst när han blir en varg, elr hur man nu vill kalla den formen XD
Kan säga att den här filmen var faktiskt bättre än alla andra. Den här kändes på något sätt... så gjord jäkligt bra! Lite svårt att förklara.. men den här filmen kändes så skön att kolla på, lol.
Fjärde filmen(del1) är bättre än trejde. Trejde är bättre än andra. Andra är bättre än första. Iallfall det är så jag tycker... jag har inte läst böcker, men jag har hört att det är tvärtom (att första boken är den bästa, osv).
För er som sett filmen, vad tyckte ni själva om den?

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback