♥ Kuroshitsuji ♥


Läste precis den nyaste kapitlet. Jag älskar verkligen Sebastian och Ciel ♥ Jag vill så läsa nästa nu, genast! Jag älskar att man fick se en liten flashback, luv it!!! Och så måste jag säga; kyaaah~~~ Sebastian kysste Ciels hand~ ohhh, good boy |D This made me reaaally happy ~~ ♥
En grej till, det har gått ett rykte om att det kommer komma en säsong 3 på Kuroshitsuji - jag hoppas verkligen det! Men samtidigt..så är jag lite orolig över hur dom kommer bygga upp den; alltså om den fortsätter från säsong 2 där Ciel blir demon, eller att dom skiter i säsong 2 och går tillbaka lite i säsong 1 och gör så att det fortsätter som i mangan. Eller ens om det kommer nya karaktärer. Jag minns säsong 2. Det gick ett rykte om att det skulle dyka upp nya huvud karaktärer, jag fick panik! Jag ville ju verkligen inte det. Sen ser man första avsnittet med en opening på det nya paret...BARA, sen ser man dom. Jag fick seriöst WTF-face. Sen så ser man en mystiskt kille, och det är SEBASTIAN ♥ Jag dog verkligen!!! OCh sen ser man CIEL!!! jag blev zombie och dog igen!!!! ♥ Andra avsnittet kommer den riktiga openinget, och jag dog en tredje gång!! ♥ Haha lol, Kuroshitsuji comes with suprises. Men jag måste säga att första säsongen var bättre än andra, även om jag tycker om andra också... Men den andra var så mycket löjliga fanservice, och så HATADE jag Claude som gick och fick pedofil face för Ciel... damn u Claude, Ciel belongs to Sebastian... sigh.. Men ja... jag hoppas dem ändå lyckas med en sägong 3.

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback