generation kill



Har börjat kolla på en ''ny'' serie; Generation Kill. Jag tycker den är skit bra! Har alltid gillat militär filmer, där polare(lol) hjälper och kämpar med varandra, upplever helvettet, men ändå kommer iväg med samarbete. Jag hade sett några trailer dom senaste dagarna på tv, så jag bestämde för att testa. Nu har jag sett 2 avsnitt (sen igår). Min favorit i serien är Brad, och det roliga är väl att det också är en svensk skådespelare som spelar honom lol hahahah. Han är också så söööt, ahahah~~~

Kort handling om den här serien.
Generation Kill är en amerikansk ''dramadokumentär''-serie om soldaterna i B-kompaniets 2:a pluton av amerikanska marinkårens första spaningsbataljon (1st Reconnaissance Battalion) under de 40 första dagarna av USA:s invasion av Irak 2003. Serien bygger på en bok med samma namn, skriven av Rolling Stone-journalisten Evan Wright, som var inbäddad reporter i den plutonen under invasionen.

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback