fufufu lite random

Tänkte skriva ett kort inlägg bara, innan jag går och lägger mig.
Förra veckan så gick jag och köpte Sport Life gym kort, har börjat träna där. På måndagar (och kanske någon annan kväll) så tränar jag med min brorsa där. Sen så någon annan dag ska jag träna med min syrra. Och kanske någon dag som jag vill träna och chilla så går jag med kompisar (eftersom det är ganska många kompisar som har också Spor Life kort). Kul, hahah.
Hmm... jag har fått lära känna(...eller kännt länge då..men ändå xD) två nya härliga personer i Japanskan, dom är flummiga och härliga, hahah. Japanska lektionerna är roligare nu x3.
Öhh..ja... finns inte så mycket mer att säga om vad som händer just nu.. förutom att på onsdag har jag engelska redovisning, på måndag nästa vecka har jag geografi prov, och på TORSDAG nästa veckan FYLLER JAG ÅR. Hahahah, yeah, det är väl bara det. Det var väl bara det... tänka sig att det bara är några veckor kvar till lov... LÄNGTAAAR!!! Ja *host*, ni får ha det så bra nu. Godnatt ~~~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback