fufu

Har inte varit lika aktiv de här senaste dagarna.
Men en person som mig kan också ha lite paus några gånger lolol.
Imorgon börjar jag skolan igen, och min underbara lov är över.. snyfft, jag önska jag aldrig egentligen behöver gå till skolan, det är så... så... tråkigt, och att jag inte vill ha ekonomi just nu.. lol.
Hoppas ni andra hade ett skönt lov (om ni nu hade lov dvs). För nu är det dags att plugga igen... och ååååh vad jag längtar till tisdag... har utvcklingsamtal.... jag var sarkastisk... suck...

Kommentarer
Postat av: anna

vill du följa med mig till asien direkt efter gymnasiet? jag tänkte ta och resa, kanske gå någon språkkurs i korea eller bara resa runt, efter jag gått ut :)

2011-11-07 @ 19:02:32
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback