Arakawa Under the bridge Live-Action

Det har kommit ut en awesome trailer på en as grym anime och manga!! Nämnligen Arakawa Under The Bridge! Jag tyckte den serien var helt awesome, skit RANDOM, och jätte rolig!! Ägde totalt! Jag ser ritkigt fram emot live-actionet, och jag hoppas dom lyckas göra den bra... Sister ser ju inte lika het ut som i animen... men aja, hahaha. Under klippet står handligen för serien, den är tagen från en gammal inlägg som jag gjort, nämnligen den här: this one



Ko Ichinomiyas familj har alltid följt mottot: ''stå aldrig i skuld till någon'', men efter att Ko tappat sina byxer sen i försök att få tillbaka dem, faller han ner i Arakawa floden, som ledde senare till att han finner sig i skuld till sin räddare; den söta och konstiga tjejen Nino - som i själva fallet lever under Arakawa bron. Han bestämmer sig för att återbetala henne, genom att vara hennes pojkvän, vilket ledde till att han nu också ska bo under bron. Längs vägen får Ko möta dem andra boenden som lever under bron. Där möter han byns så kallade borgmästare - en grön kappa, en konstig 29 årig man klädd i nunna kläder - som tjänstgjorde förut i armén, och en bokstavlig rockstjärna, plus många fler. Ajdå lilla Ko, ditt liv förändrades så fort du föll ner i Arakawa floden.


Kommentarer
Postat av: Suukichan

Svar; Haha, svenska ekonomin allmänt.. går bara i nian.. Det är jobbigt eftersom jag fattar aldrig något som har med sammhällskunskap att göra.. o___o'

2011-11-23 @ 21:26:06
URL: http://suukichan.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback