Suck, vill spela sport som kille...

Som texten upp förklara.. jag vill vara kille och spela sport xD Jag kanske ska börja med att säga, jag ÄLSKAR manlig vänskap, alltså bromance, tex, Hangover filmen. Nu den senatse tiden har jag läst manga och kollat på anime med manlig vänskap, där dom spelar sport spel! Jag älskar det!! Jag önska jag var en kille och kunde leva i det livet som dom....HAHAH lol, gu va kul jag tänker xD

Men jaja.. men jag har seriöst börjat gilla massa olika sport nu! Jag håller på att läsa alla regler i dem olika sporten, as kul !!! Här nedan kan ni få se vilka mina favoriter är, ingen speciell ordning:

Fotboll
Basket
Amerikansk Fotboll
Baseball
Tennis
Handboll
Vollyboll


De är mina favoriter.. hoppas jag inte glömmde bort någon.. höhö. lite randome inlägg jag gjorde xD Men behövde bara skriva detta... behövde få ut de ur mig på ngt sätt xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback