Minnen är alltid så roliga att tänka på!

Jag minns första gången jag träffade min kompis som jag har varit vän med i hela mitt liv skolliv (eller nästan hela mitt liv, när jag var 6 år). Det är så jäkla roligt att komma ihåg första dagen då vi träffades.

Jag var i skolan och lekte som alla andra. Sen kom det en ny elev till klassen. Läraren kom fram till mig och sa att jag skulle ''ta hand om'' den ny eleven. Jag kommer ihåg att läraren lämnade oss vid gungorna, så vi stod där och pratade. Jag kommer också ihåg det första vi snacka om xD
jag: hej
hon: hej
jag:....hur gammal är du?
hon: 7
jag: jag är 6
Det är de enda jag tyvärr kommer ihåg från den dagen vi möttes xD
Senare vid något tillfälle så blev vi bästa vänner. Den rollen hade vi hela vägen till 5an. Sen när vi börja i en ny skola så tog vi bort ''bästa'' i vän xD Man växer ju upp (A)

Jag är faktiskt glad att jag har en barndoms kompis som jag fortfarande står nära. Vi har ungefär varit vänner i 9 år, känns speciellt xD


Shit ! Nu ska jag gå till skolan.. har nationella prov snart!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback