Random

Ändrade lite på bakgrunden bara (A)
Har inget att skriva just nu. Därför så tänker jag skriva: Be för Japan, att alla människor där är oskadda. Glöm heller inte att donera pengar om ni har ngn möjlighet att göra det.

Men vi alla vet att japan kommer snart på fötter igen, alla behöver bara hjälpa till Lite. HÖHÖ, min dröm är fortfarande att åka till japan, om jag hade möjliheten just nu, så skulle jag tagit den xD men jag tänker vänta tålamodigt fram tills jag gått ut gymnasiet. Tålamod är den bästa medicinen.. för ju mer man väntar, desto mer blir det bättre då.. (höhöh, ni förstår säkert inte ens vad jag pratar om) xD

Random bild, drog bild! xD



Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback