60 dagar kvar till premiär!!!

Det är 60 dagar kvar till Pirates of the Caribbean kommer på bio!!
Jag kommer LÄTT gå på den!!! På premiär dagen!! JAg kommer ha biodejt med vem som helst, bryr mig inte, bara om den personen vill se den också!!! Jag bara måste! xD
Jag älskar pirater, jag älskar pirates of the caribbean och jag älskar Captain Jack Sparrow!!! Älska!

Här nedan är en trailer på filmen. Jag längtar JÄTTE mycket. varför? jo, låt mig förklara. När jag gick i 9an så gjorde jag ett arbete om pirater, och jag skrev om Blackbeard. Och nu ska Blackbeard vara med i filmen, älskar ideen med att ta med honom xD Jag lääängtaaar!!! Jack Sparrow <3

 

Vem längtar också!? :D :D


Kommentarer
Postat av: nna

Är det en helg? JAG VILL KOMMA NER OCH GÅ PÅ BIODEJT MED DIG!

2011-03-18 @ 22:38:04
URL: http://merajuice.blogg.sea
Postat av: Astrid

aaah jag vill också se den! premiär vettu! :) <3

2011-03-21 @ 09:07:46
URL: http://astridelise.webblogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback