Gankutsuou: based on ''Count of Monte Cristo''



En av de bästa anime jag sett! Berättelsen är så jäkla bra gjord!! Även om tecknar stilen är annorlunda från det jag brukar kolla på, så är den SKIT BRA!!!! Älskar stilen!
Jag älskar hela den här jäkla serien som går ut på: kärlek, svek, hämnd och vänskap... så jäkla sorlig slut hade den också!!! Jag älskar verkligen greven!!! Asså Edmond Dantes; ''The Count''.... asså fan va jag älska honom!!! Även om han var den som var galen för hämd... Asså fy fan vilken bra berättelse.. jag har lärt mig så mycket från den här serien..! Gråter fortfarande över slutet..asså fyfan....

Kommentarer
Postat av: anna

de flesta är koreaner (om det heter det), men i sj-m är två från kina ;) henry kommer från canada och kina, han är typ den enda som pratar engelska flytande xD

tack att du la upp den låten på bloggen! i love them! och de är så snygga och söta! :D



taaack :D <3

2011-06-08 @ 21:01:57
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback