Asså omg! Jag älskar verkligen deras låt och DANS!



SUPER JUNIOR FTW!!!!!
Dessa koreanska pöjkar är så jäkla SÖTA! SNYGGA! HETA! MINA GOSISAR! (hahalolol)
Dom dansar så jäkla bra i detta videoklippet också!! O.O jag dör!! ~

Jag har sett första avsnittet, med dem här live elr ngt.. asså omg.. deras personligehet är så jäkla ROLIGA!!! dom är också så söta!!!!! Jag dör!!! Jag önska att jag kunde vara den som bodde där dom bor i 1 månad..seriöst.... älskar alla dom!! Bäst är dom!! hahahaha <3

btw.. jag tror att jag kommer snart att skriva ner en liten handling på alla mina asiatiska drama som jag gillar, så om man tycker det låter intressant så ska man kolla xD

Kommentarer
Postat av: anna

OMG vad grym låt!!

2011-06-02 @ 13:21:05
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback