Area No Kishi - Bästa Sport mangan jag läst det här året!



På bilden ser ni två bröder. <- Är den äldre.
Det här är en fotbolls manga, och inte bara en som alla andra.. den här är FANTASTISK!
Storyn är så jäkla bra och djup!!! asså...omg jag dör!!!!! jag börjar seriöst gråta av att tänka på en ''grej'' ifrån mangan.. asså helt fruktansvärt!!! ;__; Jag rekomenderar den här mangan till alla galna manga läsare (även om ni inte gillar sport, läs den här!!! för den här är verkligen bra!! så jäkla bra den här är..Q_Q)
Än så länge finns det bara 71 kapitel ute... Asså storyn är så jäkla bra... ;__; jag började seriöst gråta as mycket när jag kom till kapitel 5!!!! Asså jag är seriös!! .. så jäkla tidigt.. fan va sorligt!!!!

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback