Idag började bra och kmr sluta bra (antagligen, lol)

Idag vaknade jag av att min mobil ringde. Jag var inte så arg.. pff hahah, jag menar seriöst!? Jag sov inte alls länge! Jag somna 5 och vakna 10! kulkul. Men jaja, det var min syster och hon sa att vi skulle på bio, tranformers 3, jag var osäker om jag skulle hinna göra allt fram till klockan 12. Men det gjorde jag och jag tog bussen. Bussen blev försenad, jag kom 5 minuter försent till filmen. Men den hade ändå inte börjat lol. Jag satt där inne och hade kul. Filmen var skit LÅNG... men den var bra! Efter filmen så skulle vi hem, men sen sa jag att jag vill till sf en liten stund, och vilka såg vi där? Jo, Star Wars snubbarna, hahah lol. Jag gick och krama Darth Wader, lolol, han la handen på min axel (som många inte vet, jag har fetish för personer som har uniformer eller dräkter på dig) xD. Men ja, jag gick sen in i sf, köpte 2 saker, blev lite arg först eftersom jag inte kunde köpa en film jag ville ha. Lol men jag gick ut igen och blev glad (såg ju dom igen). Sen gick jag iväg till bussen. Mycket trafik? ..jag kom hem 18.00... JÄTTE kul xD
Nu sitter jag här och skriver, och snart ska vi iväg och hämta min kompis som kommer bo hos mig i  ca en vecka |D wohohoho, dagen har bara börjat känner jag.

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback