jag är sönder

hej bloggen..
har inte skrivit så mycket på länge.. men hade en bra anledning. suck suck..

Sedan förra veckan, den 5 januari, så har jag och min brorsa slutat prata med varandra... från den dagen har vi inte sagt ETT enda ord till varandra.. inte hej, eller hejdå...inget alls! Varför? Jag ska förklara kort.
PÅ onsdagen 5 jan, på kvällen så kollade jag och min brorsa på en läskig film tillsammans. Det var kul, och jag skojade och hade kul. Min brorsa gjorde samma. Och när en läskig scen kommer så måste han jävlas med mig.. och sen pratade han skit mycket under filmen, jag blev ju irriterad! Så jag kommenterade lite. Sen sa min brorsa något till mig, så att jag blev arg och gick upp till mitt rum, mitt under filmen... och jag var sen sur över att jag inte såg klart filmen.. suck suck.
Jag och min brorsa bråkar väldigt vääääldigt mycket... förr brukade vi slåss med varandra.. Men den här bråken...den här bråken var så jäkla mesig så att jag inte fattar varför vi inte pratar med varandraa!!!!?
Jag försökte 2 dagar efter prata med honom, men vad gjorde han? Han ignoerade mig!! Så nu har jag bestämt mig!

Jag har bestämt mig att inte prata med honom först.. jag ska fan inte ge upp. Det ska vara han som ska prata med mig. Han är så jäkla mesig så att jag vill fan gråta! suck it !!!!


(Sen igår sa min kompis till mig, att något sånt här kan leda till att man får en dålig relation i framtiden...typ att man aldrig pratar med sina syskon... och nu blir jag ännu mer orolig.... men jag tänker fan inte gå säga förlåt till honom för INGET som jag gjort...han ska fan säga förlåt till mig..han borde ha VETAT att HAN inte ska kalla mig ''jävla Idiot''...jag tar verklig åt mig sånt från mina syskon... jag har alltid varit så sedan jag var liten. Jag har alltid tänkt: Mina syskon har alltid varit så smarta. Dom pluggar gör läxan och massa sånt. Men jag är en idiot, kan inget.. Min brorsa är super bra på matte och natur, min syrra också, sen kommer jag in där och är en hel idiot i de... såklart jag blir ledsen/arg när min brorsa säger att jag är en idiot... för....jag ser mig verkligen som idioiten här hemma...

Och nu pga att vi har bråkat..så kan jag inte ens säga något till honom, alltså vad som har hänt i skolan...eller ens fråga honom och hjälp på mina läxor...

Jag känner att jag kommer må dåligt pga det här ett tag...
För er som tänker: men försök att snacka med honom då. NEJ! Det går inte..asså ni förstår bara inte hur vi är... det är inte så lätt när BÅDA två är envisa.... jag tycker faktiskt det ska vara han som pratar med mig... han är den äldre...och han borde ta ansvar för hans enda lilla syster....

Asså jag känner att jag vill bara åka iväg någonstans.. och skriva ett brev där det står: Jag kommer inte hem föränns min ''kära'' bror säger förlåt.


Jag tackar den som orkade läsa allt det här. Gör det verkligen....



Kommentarer
Postat av: anna

KOM TILL MIG!!!!



de använder vänster hjärnhalva mest (matte, natur m.m) och du använder höger (bild m.m). Du ritar ju awesome!!! man kan inte vara bra på allt, du är kanske som den fula ankungen i familjen (höhö xD). alla andra är "smarta" medan du är kreativ 8)



hhaha och så började jag röka i mitt rum xD jag tänker också på rök när jag ser bilden -.- xO



2011-01-16 @ 15:43:38
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback