Jag älskar spelet Tekken - så jäkla bra minnen!

Jag minns när jag var Jätte liten, satt och spelade playstation med min bror (och vissa gånger med pappa eller kusinerna) det var så himmla kul! Sheta bra minnen är det! Det vanligaste spelet är TEKKEN, och den har hela min familj kännt till länge xD Min pappa hade t.o.m en favoritgubbe xD

Jag tyckte att Tekken och Tekken 2 var helt okej spel. Men när Tekken 3 kom ut, började jag bli riktigt kär! Jag hade även själv fått en favorit gubbe, och det var Ling Xiaoyu. Min brorsa hade först Paul, men senare blev det huvudkaraktären; Jin Kazama (som jag tycker är en riktig goding, mmmm ~) xD

Här nedan får ni se EN AV MINA FAVORIT KARAKTÄRER (eller...hon var den FÖRSTA favoritkaraktären sedan tekken 3 spelet xD ...har fått massor) jag kommer senare, någon dag, att skriva lite till om Tekken spelet och förklara det~

Ling Xiaoyu
Tekken 3




Ling Xiaoyu
Tekken 6






Som ni ser, så ser ni den stora skillnaden på kvaliten mellan hur hon såg ut. Lite kul faktiskt ~ Den första kommer från första playstation, den andra från playstation 3 xD kul kul kul <3 ( fast...det är ju också åldersskillnad mellan dom nu xD .. höhöhö... nu blev jag sugen på att skriva allt om alla karaktärer (A)

Godnatt nu, ska kanske skriva mer imorgon ~

Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback