Die of Laughter

JA! Som ni läser! HOHOHO ... JAg längtar till lördag! Varför?.. om ni känner mig bra så borde ni veta! För Beezlebub ska komma ut på animeeeee!!! *trummor* BRUM BRUM!!!!!! :D who is happy? ME!!! meeee ~ xD
Jag läser mangan, och den är SKIIIIIIT rolig !! <3 JAg är riktigt glad över att den kommer på anime oxå ~
Här är en KORT story om vad serien handlar om:
EN stark ''brottsling'' vid namn Oga (som även kallas för Demon av andra ''brottslingar'') tar en dag en bebis. Det visar sig senare att bebisen är son till The Great Demon King! Oga blev sen vald till att växa upp bebisen tills han har kommit till den ålder så att han kan förstöra männskliga världen. (typ det...och en grej som stod oxå med, som jag tyckte var kul, var:
Chosen to raise the baby until he's in age of destroying mankind, together with the demon maid Hilda, they're sure to make mankind die... of laughter!
DET är kul! xD jag lovar er...den här mangan är kul xD ..hoppas att animen inte förstör det nu.. xD


Kommentarer
Postat av: anna

kom och hälsa på mig i sthlm!

2011-01-07 @ 12:22:01
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback