sugeeeeer

geografi suger röööööv!!! jag hatar att plugga!!!
jag hatar prov! jag hatar geografi! jag hatar att plugga! jag hatar vind! jag hatar dig! (nej..)
men seeeriööööst... det här är ett skit stort prov... och jag har inte ens börjat... kommer dööö
jag hatar vindar..va fan har vindar med geografi att göra? SIGH!
(har prov på fredag) ... hatar det här... jag skulle ha pluggat idag efter skolan.. haha...men jag gjorde inte det, istället gick jag ut med några kompisar och kom hem nu... FML!
jag vill dö, och sen vill jag återuppleva som en känd mangatecknare i tidig ålder, och leva i japan..
men neee..jag måste plugga den här jäkla geografi skiten som har över 100 sidor!!!!!! F.M.L!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback