språååk

Lite språk, stjärnorna visar hur duktig jag är på det. 5 betyder att jag kan prata flytande. 4 betyder att jag nästan kan prata flytande, fast jag behöver tänka till. 3 betyder att jag förstår bra men ligger lite efter med pratandet. 2 betyder att jag ligger rätt så efter, men förstår ändå lite. 1 betyder att jag har läst och kan lite, fast är inte så bra på de språket. 0 är... ja..ni förstår xD

Svenska -  - well duuuh... såklart ~

Engelska -  - *host* ..ofc x3

Persiska -  - pratar hemma, men nja nja..

Spanska -  - gått i de 3 år.. men...

Tyska -  - vuxit upp med de x3

Japanska -  - kan lite, planerar att gå på japansk kurs ~


Ja som ni ser.. så kan jag 6 olika språk lite sisådär xD svenska och engelska kan jag ju bra. persiska pratar jag hemma, men jag åpratar blandat med svenska, så jag kan inte så MYCKET persiska egentligen xD. Spanska har jag gått från 7an till 9an, men... jag sög totalt på det.. Tyska har jag vuxit upp med, har bra betyg i tyska (går i de nu), jag håller på att lära mig att prata mer tyska xD. Japanska.. jag kan ju lite småsaker, och lite meningar, känner mig fortfarande värdelös xD(men jag förstår oftast, inte exakt, men om själva...öh...''ämnet''...lite svårt att förklara xD). Men jag planerar att gå på de och lära mig (A).


Kommentarer
Postat av: anna

Sen får du lära mig japanska och så åker vi till japan tsms!! :D

2011-02-06 @ 10:14:19
URL: http://merajuice.blogg.se/
Postat av: anna

JAG KMR GÖRA EXAKT SÅ JAG MED!!! XD

2011-02-06 @ 11:49:03
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback