[ Sekihan x Pico ] = fanservice, omg jag dööör <3

Sekihan(den rödhåriga) har en sån...mörk och underbart skön röst att man smälter! Och när han ändrar de till tjejröst, blir det också skön att lyssa på xD. Pico(den svarthåriga) är så gullig!!! Han har en skön killröst då, men hans tjejröst äger ALLT! asså gosh va man dör! xD (båda är killar)

Nu kommer de visas två youtube klipp~
den första har jag visat en gång förut, men det är den bästa FANSERVICE xD asså lyssna bara på bakrunden, alla tjejer skriker så jäkla mycket xD Det gör jag med.. höhö xD

 

Och här nedan kommer den andra videoklippet med Sekihan, hans röst här kan jag dö för, den är så underbart bra! + hela bandet som spelar är coola, gillar keps killen xD och gillar grymt mycket att ingen av bandmedlemerna inte visar ansiktet, en t.o.m bär mask xD.
Senare längre fram kommer en liten överaskning, och alla blir jätte glada: PICO dyker upp med sin underbara tjejröst !! xD Man hör att någon sjunger med tjejröst.. oc undrar vem xD och det är Picoooo!!!! omg xD

 

Säg gärna va ni tyckte xD .. även om ni tycker att den är dålig, använd ''snälla'' ord xD
Tack och hej, kommentera gärna <3

 


edit:

Jag vet nu va de bandet heter (inte dom som sjunger, dom som spelar).
Ouzoku Band.

Jag tyckte faktiskt dom var coola xD kollade upp det (A). de är tre stycken som spelar. ena har alltid mössa, en annan har ''mask'', och den trejde har keps, jäkligt kul xD
Men här är en anime bild på hur dom ser ut:

 

Skit kul <3 Jag gillar dom extremt mycket också!

Kärlek till Ouzoku bandet, och Sekihan och Pico ~


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback