[ Ouzoku Band - I LOVE ]

Nu igen kommer live delen. Tyvärr samma som förut. Men nu kommer jag skriva de delarna från videon som jag ÄLSKAR att upprepa och kolla på ! xD dom är korta..Men JÄKLIGT härliga! xD

1:00 - 1:04 = Tissue Hime tackar nej till att sjunga på ett sånt gulligt sätt! Kyaah! xD

1:46 - 1:48 = kolla bara hur sött Ouji ler/skrattar! Han ser så jäkla glad ut att jag blir så GLAAAD!!

2:07 - 1:12 = OMG!! Jag dööööör!! Min favorit genom tiderna! Kaizokuou!! Man ser inte så bra, men jag skriver nu: HAN LER!!! JAG DÖR AV HANS SÖTHET!!!! Asså jag älskar de leendet!! Ni kanske inte ser..men spela om tills ni ser!! Jag älskar att han ler/skrattar så när den roliga sångaren kommer XD asså...AAHHH!!! <3

3:48 - 3:51 = HahAHA! asså jag skrattar! xD man ser också här att Kaizokuou skrattar xD Asså gu va kul...varför gå under MELLAN benen!? xD asså...lol! xD


Jag gillar alla tre: Kaizokuou, Tissue Hime & Ouji.

Min favorit är Kaizokuou. I love him! Kan man seriöst börja gilla en kille utan att Riktigt veta hur han ser ut? OH JA! xD + jag älskar hans leende... gah! dör xD


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback