Digimon, digital monster ~

Jaha, nu har jag visst börjat se på Digimon nu igen. Fast den här gången börjar jag med att kolla ifrån säsong 2.
Efter att jag sett säsong 2 kommer jag kolla snabbt igenom säsong 1 (som är den bästa, men sett den 100 ggr typ), sen efter det ska jag se på Alla filmer som finns om digimon. Jag har fullt upp den här veckan (A).




Vem har inte älskat Digimon? Om du inte gjort det, så säger jag fy skäms på dig! Den ska man ha kollat på när man var liten, när den kom på tv med dom roliga dubbade svenska rösterna (som finns på youtube nu xD).

Nu ska jag plugga lite tyska, och sen sova. Godnatt ~

Kommentarer
Postat av: anna

jag viker mig nästan av skratt när jag läser din kommentar! xD "känslomässigt äventyr" - det är bara något som du hade kunnat skriva där xDxD

2011-02-10 @ 17:29:20
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback