Bara för att jag hade extremt tråkigt

Jappjapp, tråk tråk.
Så jag bestämde mig att göra ännu en sådan.. kompis bild xD
Här nedan kan ni se mina kompisar just nu i skolan. Åt vänster ser ni dom jag umgås mest med och ''flummar'' (dom jag blev sur på..hahaha skrattar åt att jag blev sur xD). dom åt höger är dom trevliga som man kan ha ''lugn'' stund med xD Gillar alla dom <3
För faaan.. jag hitta inte killgrejer och sådant..så jag kan inte göra exakt alla kompisar.. hmm..men det räcker med dom här. Längtar tills vi åker klassresan med klassen <3
(haha lol, ja, jag är i mitten igen)


Kommentarer
Postat av: anna

du längtar eftersom du kommer träffa mig 8D!!!

2011-02-22 @ 19:25:02
URL: http://merajuice.blogg.se/

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback