Tjena tjena

Det var länge sen jag skrev något här (tycker jag då).
Jag har varit rätt så upptagen de senaste dagarna. Både inom skola och bilder (lol, förklaring kommer snart). Jag har haft så mycket nu den senaste tiden, inlämningar och prov. Idag blev jag klar med sista inlämningen: nämnligen filosofi - livet och meningen. Sen idag hade jag också matteprov. Jag insåg redan att jag får göra omprov på det, eftersom jag hade INTE pluggat NÅGOT alls. INGET. Jag satt och skrev klart sista arbetet i filosofi, som ska ta slut den här terminen och vi kommer få betyg på den kursen. Jag vet att jag har fler chanser i matte... suck... men nu är äntligen allt över! Och snart är det jullov! (mitt jullov börjar efter torsdag). Hööh.. Japp.
Skolan var heller inte det enda jag varit upptagen med. Jag hade fått rita bilder till andra människor, som ''betalade'' mig (i deviantart: point commissions) för att rita något som dom vill. Är faktiskt lite glad, men också stressad lol. Det är heller inte det enda, jag måste också köpa julklappar osv... hahaha

Men imorgon blir väl kul. I skolan börjar vi som vanligt, sen kommer vi ha ''lekar'' i vår samhäll/ekonomi avdelning, där man är i blandade grupper med 1er, andra 2er, och 3er. Får hoppas att det är roliga lekar nu.. Sen efter skolan skulle det roliga egentligen börja. Först var det meningen att jag och två kompisar skulle träffas inne i stan och äta sushi (ge presenter, lol), sen skulle efter det träffa två andra kompisar från skolan och baka pepparkakshus och ge presenter där också (antagligen). Men just nu är allt rörigt, så jag får se vad som händer imorgon, hehhe.
Hoppas ni haft en bra dag idag, och får en bra dag imorgon.


Kommentarer

♥♠ Kommentera gärna! ♦♣

♥ Namn ♥
Kom ihåg mig?

♠ E-postadress ♠ (publiceras ej)

♦ URL/Bloggadress ♦

♣ Din kommentar ♣

Trackback